miercuri, 11 august 2010

Io-s de la receptie, sa ne-ntelegem!

Cateva luni in urma, am fost la o intrunire, undeva la munte. Am sosit de dimineata cu colegii si ne mai ramasesera cateva minute pana la pauza la care urma sa intram. Din pacate camerele nu erau pregatite, deci nu am putut sa ne « pudram nasul» inainte de meeting. Totusi, am profitat de cele cateva minute disponibile sa bem o cafea. In timp ce ne « savuram » cafeaua (vorba vine, caci nu era prea reusita din pacate), vine la noi fata de la receptie si incearca sa ne dea cateva informatii despre « check-in ». Asadar, ne abordeaza :
« Io-s de la receptie, sa ne-ntelegem!... ». Restul nu a mai contat, efectul fiind maxim.
Cateva saptamani in urma, a fost o promotie pt o carte impreuna cu un ziar. Ma grabeam catre serviciu si ma gandeam unde sa opresc pt a putea cumpara cartea. In una din intersectiile clasicului drum de serviciu, este de ceva vreme un baiat care vinde ziare si unele din cartile aferente diverselor promotii. Profit ca semaforul era rosu si il intreb daca are cartea. Imi da cartea. Dau sa platesc si constat ca nu am decat o hartie de 50 lei si 2 de 1 leu. Ii dau 50 lei, el se uita la mine si-mi spune: « N-am rest pregatit, se face verde, da-mi mai bine aia 2 lei si apoi imi dai maine diferenta pana la 6.» . Am acceptat. A doua zi, am trecut pe acolo si i-am lasat diferenta si ceva mai mult.
De cate ori vreu sa cumpar un ziar, o revista, o carte, etc prefer sa cumpar de la el. Chiar daca ma costa mai mult decat face promotia.
PS: E acelasi baiat care in iarna, la -10 grade Celsius isi incalzea mainile la tevile de esapament ale masinilor.

Fidelizarea clientilor: sa tratezi clientii asa cum ai dori sa fii tu tratat.